Guess what?

Namn: Zandra Pfäffli.
Född:  16 november.
Hårfärg: Brunrött typ.
Ögonfärg: Blåa.
Har du ett jobb: Nej, jag chillar tillsvidare.
När börjar du isåfall: När jag känner för det.
Drömyrke: Journalist eller utrikeskorrespondent.
Vilket program gick du på gymnasiet: Medieprogrammet/textkommunikation.
Körkort: Nej, inte ännu.
Städer/länder/platser jag vill besöka innan jag dör: Paris, Kenya, Rom, New York m.m
String, hotpants, hipsters, boxer eller mammatrosor: Hotpants och hipsters.
Favoritfärg på underkläder: Svart, vitt, rött.
Pushup, balconette, sportBH eller BH utan fyllning: Pushup, balconette och BH utan fyllning.
BH-size: 80-85b/c.
Blev av med oskulden: 13.
Önskar du att du väntade med oskulden: Yes I do.
Hur många fasta förhållande har du haft: Tre.
Hur många sviniga killar har du träffat: För många.
Har du pussat någon av samma kön som dig själv: Självklart.
Har du kysst någon av samma kön som dig själv: Självklart.
Vill du gifta dig: Sure, men det är inte nödvändigt.
Vill du ha barn: Ja, två stycken max.
Har du tänkt ut barn-namn: Jo, det funderar man väl på ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0