Här tar min resa med er slut..





















Det har varit tre fantastiska år tillsammans med er, MP05A. Vissa har jag haft kontakt med sedan start och andra har jag inte börjat umgås med förrän nu på slutet. Ni alla är otroligt underbara och jag önskar att jag kunde fortsätta vidare, tillsammans med er. Men för de flesta tar nu resan slut, så även för mig. Studenten var underbar och jag kan inte ens läsa allas hälsningar i studentmössan eller titta på korten från veckan utan att börja gråta, jag kan inte ens skriva det här. Jag saknar er redan! Vi har inte alltid kommit överens, vi har inte alltid funkat ihop, men trots allt så älskar jag er allihopa. Vi har gjort en otroligt bra insats under dessa tre år och det känns hemskt att nu behöva lämna er när vi äntligen funnit varandra på en sådan nivå att det är kul att umgås med varenda en av er! Jag kommer inte glömma varken er, NTI och lärarna eller de hårda presteringarna. Studentdagen var en av de jobbigaste dagarna i mitt liv, men jag hoppas att vi snart ses igen, för nu börjar nya äventyr!

Så tack för dom här otroliga åren tillsammans med er:

Linda Andersson, Jonna Björnbom, Hanna Efraimsson, Caroliné Dihlén, Heléne Forsvall, Elisabeth Östberg, Kim Gröger, Jimmy Norrgård, Björn Hammarqvist, Sokol Mustafa, Sanna Danielsson, Yohanna Backman, Hannah Pettersson, Jaqueline Wester, Rebecka Kleberg, Karin Kåks, Kristoffer Norling, Christoffer Rydberg, Tomas Runnvik, Johannes Olerås, Dennis Ellström och Jesper Löfdahl! Och tack Peter Johansson, för att du har stått ut med oss i alla dessa år! Saknaden är redan stor efter hela MP05A..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0