Hej bloggen!

En liten kort update innan jag börjar spela lite Sims 2. Imorgon åker jag in till Linköping med Liza, Sofia, Amanda och Angelica. Vi ska småshoppa litegrann. Jag behöver nya underkläder, så det är vad jag ska titta efter imorgon. Andra planer som dyker upp är förmodligen ett besök ner till Småland för att titta på en lägenhet i Emmaboda i helgen, men det återstår att se om jag får något svar från tjejen som säljer lägenheten :) Jag hoppas verkligen på den här lägenheten nu! 42kvm och 1977;-/månaden. Nu blir det lite spelande tror jag. Ciao..

Edit:
Förresten, jag fick parfymerna från tradera idag och guuud så gott dom luktar! Nu behöver jag inte köpa parfym på väääldigt länge. Köpte ju min Escada för någon vecka sen och nu har jag en Gucci och en Mexx att göra mig av med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0