I know, I know.

Jag är dålig på att uppdatera idag, ber om ursäkt! Har legat i soffan hela dagen i princip och kollat på Xena, älskade det programmet när det gick på TV så jag kände att jag ville se avsnitten igen :) Euhm.. Imorgon är det friluftsdag i skolan och jag hade faktiskt velat gå, men eftersom ingen i min klass ska gå så känns det rätt tråkigt att ta sig dit, så jag funderar på att lägga mig på gräsmattan imorgon och läsa en bok och njuta av solen.. MEN, vi får se. Har förresten äntligen gjort om Josephines bloggdesign, efter mycket om och men. Hon har inte sett den än så jag hoppas att hon blir glad när hon väl gör det :) Ska fixa med Helénes design också så fort jag får hennes användaruppgifter och kan ta mig in på hennes blogg och fixa :P Ska även försöka göra om min blogg snart också.. tröttnat på lila, what more is there to say?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0