Jag är kär i Ron Weasley!

Ja ni läste rätt, jag är kär i Ron Weasley! Jag är kär i Harry Potter-filmerna, det har nog ingen som jag känner missat. Finns inga bättre filmer (jag är en sucker för magi och orimliga saker) och Ron Weasley är ju bara för jävla go eller! Rött hår, frågande blick och rätt så korkad, men ack så bra! Filmerna vore ingenting om inte han var med och jag är glad för att alla skådespelare är med i alla filmer, ingen byts ut liksom (vad jag vet än så länge). Vilket nördinlägg det här blev, men det står jag för. Vissa gillar Rambo, andra gillar Scream.. Jag ÄLSKAR Harry Potter :] och jag kan knappt vänta på när nästa film kommer.. i november..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0