Midsommar och så vidare.

Midsommar var mysigt. Jag och älskling åkte till en kompis åt honom och grillade med diverse kompisar till honom. Snaps, pokerspel och lösprat, allt sånt som hör till ni vet. Hela helgen med D har varit underbar, som vanligt. Åkte därifrån idag och det kändes väl inte direkt så bra. Men vi ses åtminstone senast i slutet av juli igen, då åker vi till Mariestad och åker på festival, myspys, blir nog ett par dagar här i stugan också. Jag är glad att han bor i bushen, då blir landet här inga problem för honom. Ska förresten visa er vad jag fick av honom i studentpresent någon dag, ni kommer inte att tro era ögon, tror jag :P

Är hemma hos mamma och pappa nu, det innebär nog att jag inte kommer att vara så aktiv här, men man vet aldrig. Lite planer är redan fixade. Den 3e juli ska jag och mamma på bio och se den nya Narnia, sen den elfte är det dags för Diggiloo ;P Sen blire Mariestad som sagt och sen flytt någon gång där med. En kort update, mer får ni inte. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0