Mina slutbetyg!

Kikade in på skolans intranät för att se om lärarna hade lagt ut alla mina betyg ännu och äntligen har dom gjort det och jag är verkligen supernöjd med mina slutbetyg. Kunde inte ha gjort så mycket bättre, ett ämne som jag borde ha högre betyg i (webbdesign), men ni vet ju hur en del lärare är och eftersom han slutade jobba på skolan kunde jag inte riktigt överklaga domen ;) haha! Men ett meritvärde på 17.06 är jag hur nöjd som helst med, mitt mål var att komma upp till 17 och det gjorde jag, fastän med nöd och näppe :) Nu hoppas jag att betygen är tillräckligt bra för att bli antagen till högskolan i Kalmar :) Tänker skryta lite också, lägga upp en bild på mina fina betyg! Ett nyårslöfte är nu fixat = höga betyg!



Kommentarer
Postat av: JOHANNA

bra betyg :)

2008-06-09 @ 10:06:39
URL: http://preciiious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0