Så jävla ofräsch.

Det kan jag kalla mig själv just nu, ofräsch. Har diskat, plockat smutstvätt, bäddat sängen, dammsugit och plockat med annat. Så nu är jag grymt svettig och klibbig. Jag väntade nämligen med duschen då jag visste att jag skulle bli minst lika svettig efter att jag städat, så rätt hade jag. Nu ska jag alltså belöna mig med en uppfriskande dusch, äta något, titta på ett avsnitt av Xena och sen vid 19 ska jag åka mot Dala-Floda, äntligen!

Dock är jag lite nervös, det är skitkonstiga tåg som åker mellan Borlänge - Malung och på tågen finns det stoppknappar, men jag vet inte om dom är som stoppknapparna i bussarna eller om dom är till för något annat? Jag vill ju inte missa min hållplats om jag inte trycker, men jag vill inte heller trycka på knappen och sen inse att det var till för nödstopp (eller till för något annat)? Haha, vilket dilemma, jag får väl helt enkelt fråga konduktören och verka efterbliven :P Dusch nu, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0