Studentveckan börjar!

Jao, idag är det alltså dags! Hanna är på väg och kl 12 ska vi möta upp klassen på Kålgårn för att sedan bege oss till torget för mösspåtagningen! Sen blir det nog fest och därefter etage på kvällen, blir säkert jättekul! Imorgon drar klassen till Peter (vår mentor) och äter gott, badar och bara umgås, jag har inga planer för onsdag (förutom att jag ska till skolan och tömma skåpet) men det dyker nog upp något och på torsdag klär vi vagnen och på fredag är det äntligen dags för utspring, yaaaay! Det är min vecka i stora drag kära läsare, blir kanske inte så jätteaktiv här en vecka framöver, men ni kommer få en smaskig update (med förhoppningsvis massor med bilder) när den här veckan är över :) HA DET SÅ BRA I VECKAN!

Kommentarer
Postat av: sassa

fin blogg! checka gärna min =) hA de bra!

2008-06-09 @ 10:28:04
URL: http://sandras-hollywood.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0