My love.

Helgen gick lika snabbt som den förra. D och jag har haft myshelg (: Vi var på bio igår, Spiderwick. Sevärd men inte lika bra som jag hade hoppats på. Sedan på kvällen var det melodifestivalen som stod på listan. Charlotte gick vidare, helt okej tycker jag även om jag hoppades på Amy. Euhm, sen käkade vi tacos och kollade på film. I vanlig ordning med andra ord :) Jag älskar att vara med D. Nu dröjer det ett tag tills vi ses igen eftersom jag åker hem en sväng på påsklovet och leker med min älskade Josephine :D Så kul vi ska ha <3

Nu ska jag äta något och sedan ska jag ta och plugga lite en stund tror jag. Det var ju tänkt att jag skulle plugga hela dagen idag, men D stannade längre än vad vi räknat med. Inte för att det gör mig något :) Euhm, det var allt för nu. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0