She's back!

Ohyes! Nu är min härliga semester över och trots att de senaste 24 timmarna har varit ett helvete så har jag haft det hur jävla bra som helst. Varmt väder, sol varenda dag, inte en droppe regn och massor med sol och bad, god mat och roliga människor. Jag skulle inte tacka nej till två veckor till därnere om jag säger som så :) Att komma tillbaka till Sverige var en ren besvikelse, kallt som fan! Tur att jag inte som vissa andra steg av planet i minikjol och flipflop, haha :D Euhm, jag orkar inte berätta någonting i detalj just nu, det är jag på tok för trött för. Skulle egentligen bara in och betala Ulrika 3000;- för Dublinresan och sedan skulle jag slänga mig i sängen, men det gick ju inte. Så efter att ha kollat ca 25 personers bilddagböcker, läst 24 mail och kollat in ett par bloggar så ska jag väl uppdatera här också tänkte jag. Bloggen lever, den finns och den är tillbaka!

Jag har saknat mina vänner och på måndag får jag se er igen :)
Det är dessutom inte långt kvar tills jag får träffa världens bästa Josephine heller!!!

Förresten, bilder och sånt från resan lägger jag upp när jag är hemma i Falun igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0