Update.

Det har varit en lång dag idag. Sitter här med Linda, eller ja. Hon tar bort sitt smink och då passar ju jag på att uppdatera lite snabbt. Efter ännu en meningslös dag åkte jag och Linda till Kupolen. Jag skulle lösa det oändliga problemet att hitta ett par passande jeans, så efter ungefär fem provade par hittade jag ett par som jag fastnade för och sedan köpte. Jag köpte även en ny kofta på cubus samt två nagellack och en surprisebag på Glitter. Så nu är jag ca 5-600kr fattigare. Men rätt okej om man tänker att byxorna bara kostade 400kr :) Jag är nöjd i alla fall. Nu ska vi nog strax gå och lägga oss. Imorgon har vi dessutom sovmorgon, göttans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0