Come on, run this show!

Hemma igen.. Sammanfattningen av Oräddkvällen var mycket givande, jag är så besviken att jag inte kan medverka nästa år.. flyttar ju. Ni borde verkligen engagera er själva i detta viktiga ämne. Anti-våld, det har aldrig berört oss lika mycket som det gör i dagens samhälle, se bara på Riccardo och Engla, bara två av dem som fallit offer för de oprovocerade våldet, hemskt! Jag engagerade mig och det har lärt mig så otroligt mycket. Ett bra möte med andra ord, dessutom var Gunillas smörgåstårta hur jävla god som helst. Jag älskar smörgåstårta :D Nu ska jag inviga min nya dammsugare :] See ya!

Kommentarer
Postat av: Melvin

synd att det inte finns någon sådan förening där jag bor. skulle nog behövas

2008-05-15 @ 18:38:28
URL: http://betonme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0