Godmorgon bloggen!

En ny härligt vacker dag. Solen skiner och det är 22 grader i skuggan. Det är vid såna här tillfällen man önskar att man hade haft balkong här uppe på nioende våningen. Jag är inte direkt så haj på att sitta ute mitt i bostadsområdet och sola, bland massor av gamlingar, vaktmästare och småbarn. Haha.. jag kanske bara är fjantig. Men det känns inte så bra, det känns liksom som att hela världen kollar och vet att det jag gör är fel :P haha. Anyways.. Idag kommer älskling hit, ska bli underbart (: Varje dag utan honom är svår, det är liksom meningen att vi ska vara tillsammans och när vi inte är det är det så tråkigt. Du är min solstråle! Vi hörs senare bloggen.. frukost nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0