Hej bloggen!

Det har varit lite dött på bloggen i ett par dagar. Jag har helt enkelt inte haft något att skriva om. Men nu tänkte jag i alla fall berätta vad som händer. Jag ska plugga, städa och ta det lugnt idag. Är inte speciellt kry i kroppen idag, både magont och huvudvärk. Så idag ska jag ta det lugnt. D kommer också, men inte förrän runt midnatt då han ska på bio innan med en kompis. Sen imorgon ska vi dra ner på Falukalaset och lyssna på Nordman och Ebbagold samt äta langos och ha det allmänt trevligt. Sen kanske det blir Eurovision på kvällen. På söndag blir det slappt antar jag, inga läxor i alla fall, matte möjligen. Yes, det var en update från mig det. Vad händer för er i helgen? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0