Hej bloggen!

Jag vet att jag är extremt inaktiv här just nu. Men som för alla andra så går skolan före just nu, eftersom studenten närmar sig med stormsteg. Mindre än två månader kvar nu, känns helt sjukt! Snart är jag inte längre en falubo, utan en kalmarbo. Wicked!

Verkligenheten fångar mig, idag ska jag visa min lägenhet för ett par. En ganska kul historia, snubben i paret jobbar här på skolan :P Så idag måste jag skippa matten för att städa och hålla på. Känns stressigt, men nu har jag i alla fall en anledning att städa, haha! Får se vad dom tycker när dom kommer senare idag.

Euhm.. Valborg och Stockholm var helt okej, har mest sovit. Kort sammanfattning, slarvig sammanfattning. Förlåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0