Ingen inspiration.

Jag verkar inte ha mycket inspiration för något just nu. Bloggdesignen blev bra, men inspiration var det svårt att hitta. Minst lika svårt som att hitta inspiration när det gäller matlagning för min del just nu. Jag har nog ätit typ klyftpotatis och bearnaisesås hur många gånger som helst på bara två veckor typ, inte bra! Lär börja laga ordentlig mat igen, jag känner att magen tar stryk av det jag äter nämligen och det känns ju onödigt att plåga sig själv i onödan. Men, idag.. blir det nog stekta champinjoner och.. euhm.. stekta champinjoner. Gah, nu skulle Hanna vara här och laga mat, jag har hört att du är duktig på det ^^ kom hit och laga mat någon dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0