Jag älskar dig.

Ännu en underbar helg är förbi. I fredags åt vi tacos och tittade på film och hade allmänt mys. I lördags var vi på stan och shoppade. Älskling hittade badshorts, skor och tröjor :) Jag köpte min studentklänning (den från Indiska) och så två par skor. Vi var även och handlade på maxi och jag införskaffade mig äntligen en ny dammsugare!! Wöho :D Nu kan jag äntligen dammsuga utan att bli sur varje gång ;) Resten av helgen har varit lugn, igårkväll satt vi i solen och myste lite och så gjorde vi milkshake och tittade på Den trettonde krigaren med Antonio Banderas. D lämnade mig för en stund sen nu, han skulle iväg och träna. Jag älskar dig!

Nu ska jag plocka litegrann och sedan ska jag sätta mig och titta på film, kanske plugga om jag orkar, men det tvekar jag stort på. Det får bli imorgon istället. Hoppas att er helg har varit lika bra som min :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0