Jag är en lat jävel.

Det börjar se ut som en svinstia här i lägenheten igen och jag börjar vantrivas så som jag alltid gör när det är stökigt med massa kläder och disk överallt.. Men jag orkar verkligen inte lyfta mitt feta arsle ur soffan och göra någonting åt det, seriöst, jag har ingen energi över alls för sånt. All min energi går till skolan just nu.. Men imorgon, efter mötet på Arenan ska jag minsann städa, plugga och göra allt sånt där nyttigt. Jag vill inte lämna lägenheten på fredag och återkomma till ett kaos på söndag.. Någon som känner igen sig?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, ja, jag känner igen mig i det där :)
hur långt ifrån varann bodde ni då, du och killen du träffade på nätet? Här är det typ 20mil mellan. Men vet vem, det kanske funkar..

2008-05-14 @ 21:48:28
URL: http://sirisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0