Nobody knows but me.

Som jag nämnde tidigare idag så mår inte min mage speciellt bra av all skit jag ätit under dom senaste veckorna. Så därför ska jag nu köra ett par dagar med endast flytande föda - Soppa, yoghurt, buljong etc. Jag gjorde det i ett par dagar när jag var nere i Kalmar och det fick mig faktiskt att må mycket mycket bättre. Kände mig både piggare och bättre i magen. Så yeah, det blir ett bra alternativ till min omtalade bantning som aldrig ägde rum. Det är svårt att motivera sig själv emellanåt. Ibland är jag jättepepp, ibland inte alls. Det varierar så hårt och jag har så svårt för att hålla mig till en diet när jag är med kompisar eller åker bort och sånt. Jag är kanske för svag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0