She's an angel.

Jag lider verkligen av tristess, jag har så tråkigt man kan ha just nu tror jag och ändå har jag försökt sysselsätta mig enda sen jag kom hem idag kl 11.00. Jag har pysslat med min bloggdesign, jag har pluggat, jag har sovit, jag har spelat mario.. Ja jag har gjort en massa, men så sitter jag här, helt sysslolös. Det är verkligen tråkigt och imorgon är det jag (om det är fint väder) som ska ta en lång promenad, eller kanske simma. Jag vet vad ni tänker nu.. "Hur många gånger har vi inte hört det där förr?" Ja, det kanske är sant, men slutar det med att man sitter här i bloggen och klagar så måste man ju göra någonting. Ska nog se om min cykel är hel nere i källarförrådet (vilket jag tvekar på) och om den är det pumpa luft i däcken och ta en cykeltur, cykla tycker vi ju om! Tills dess, får jag fortsätta att ha tråkigt.. Men jag kanske borde ta hand om det enorma diskberget som vuxit sig större under veckans gång.. eller plugga lite kanske. Ågren eller vad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0