Shopping och glass.

Det har varit en ganska så lugn dag idag. Hade text, färdigställde (nästan) mitt högskolepaper, hade bild - gjorde ingenting vettigt och sen hade jag matte i typ en timme med Carro. Efter det så gick vi på stan en sväng, jag köpte underkläder och en ny plånbok. När vi skulle gå till donken och käka glass såg Carro att Gina hade öppnat, inte bra, inte bra! Självklart gick vi in och självklart kom jag inte ut därifrån lika tomhänt som jag gick in. Köpte en klänning som jag tittat på ett tag. Inget märkvärdigt och bara 50;- men jag hade lovat mig själv att inte shoppa mer nu den här månaden, så nu är det skärpning som gäller!

Mer då? Hm, har lagt ut mp4-spelaren på blocket.se nu, får se om någon nappar :) Ska diska och plocka undan lite saker och sen ska jag plugga religion och svenska. Imorgon har jag sovmorgon, fram till kl 13.00, hur skönt som helst. Eller ja, jag börjar kl 13, lär väl gå upp vid 10 åtminstone :P Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0