Sluta vara så sentimental.

Nu gör jag det jag borde gjort för längesen. Men eftersom jag är så sentimental av mig så vill jag inte göra det mer än nödvändigt. Men nu har min mobil fuckat sig och jag får inga sms överhuvudtaget, jag kan bara skicka iväg dem, jaha? Så nu fick jag vidta vissa åtgärder, tyvärr. Nu försvinner alla mina 2354 sms! Och nu i skrivandets stund, när jag har raderat 680 sms dyker alla sms som jag fått under dagen upp, jävla cepemobil! Men nu har jag varit duktig, som ens vågade trycka på "radera alla markerade". Någon mer än jag som känner likadant inför detta moment? Eller är jag bara väldigt väldigt töntig? Jag gissar nog på båda..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0