Söndag.

Hemma i Falun igen. Helgen har varit hur mysig som helst. Var på bio i fredags, såg Iron Man den var över mina förväntningar faktiskt, mycket bra. Sen käkade vi pizza hemma och jag gick i princip och la mig efter det, D skulle titta på hockey nämligen. I lördags vaknade vi, som nämnt i tidigare inlägg av att snön vräkte ner, det blev en rätt deppig dag. Vi spelade tvspel, tittade på film och myste, självklart :P höhö. Idag åkte vi till Kupolen en sväng och gick där innan jag åkte hem hit. Bra helg med andra ord, mysig helg. Dock är det alltid lika tomt att komma hem..

Skola imorgon igen.. Jag har två lektioner, bild och matte och jag börjar 11,25, härligt säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0