Wake up, no time to sleep.

Vaknade precis i upplösningen på min dröm av att Bettan och Kim ringde, dom var tydligen lite lost, på väg till Lager 157 i Sågmyra. Så jag, alldeles nyvaken fick springa upp, slå på datorn och ta fram första bästa karta. Nu hoppas jag att min beskrivning gick någorlunda bra och att dom hittar dit dom ska :P haha!

Hm, klockan är 12, jag ska äta frukost och skriva det allra sista på min religion innan jag skickar det till min lärare. Idag är det bio med D som gäller och sen ska vi hem till honom, myspys <3 Fastän han ska sitta uppe och kolla på hockey hela natten. Jag lider verkligen med alla tjejer vars pojkvänner ska sitta fastklistrade framför tvn hela kvällen/natten. Uscha. Men vad gör man inte för dem man älskar? :) Breakfast now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0