Zandra goes abonnemang.

Japp, det är sant. Jag har nu tagit det stora klivet och tecknat mobilabonnemang. Jag vet inte riktigt hur det kommer att gå men säljaren var jätte övertygande, till och med Daniel tyckte att det lät bra och var redigt sugen. Så nu hoppas jag att jag inte har blivit rålurad och får betala flera hundra extra i månaden än vad säljaren sa. 168kr/månaden + det jag ringer för. Vilket typ inte kommer blir speciellt mycket, eftersom jag typ aldrig ringer. Dessutom 5000 gratissms i månaden, så det låter ju alldeles underbart tycker jag. Men för säkerhetsskull tänker jag aktivera ett saldotak, i alla fall nu i början. Får mitt nya sim-kort inom två veckor, hoppas att det fungerar bra! Har alltid haft något emot säljare, känns som om man blir lurad jämt.. Ahwell, nu ska jag äta jordgubbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0