Bloggtorka.

Jag erkänner. Jag går igenom en bloggtorka just nu. Skolan tar för mycket plats och på den lilla fritid jag har just nu orkar jag ingenting annat än att ta det lugnt, titta på film och så vidare. Förlåt! Jag hoppas att jag snart är tillbaka med lite glöd i fingrarna :)

Tänkte dock uppdatera lite kort om helgen. Jag har ju varit hemma hos mamma och pappa i torsdags. Vilket har varit alldeles underbart skönt, jag har inte behövt tänka på något, jag har inte suttit vid datorn, jag har läst ut en underbart bra bok och ätit mammas mat. Jag har även förfriskat mitt utseende med en ny frisyr och idag fyller jag 19. Ett par skor, en kryssning och en stekpanna rikare. Jag önskade mig konstigt nog ingenting speciellt i födelsedagspresent men ändå tänkte jag redovisa min önskelista inför julen och den är lååång.

Det här var förresten första gången på ett par år som jag inte har nämnt min födelsedag i bloggen innan min själva födelsedag. Anledningen var att jag på skoj ville se vilka vänner som faktiskt kom ihåg den utan att jag gett dem hintar i förväg. Måste säga att jag blev förvånad över en del som faktiskt verkar ha glömt bort den. Men alla är väl inte lika bra på datum antar jag, haha :)

Imorgon är jag ledig, men jag ska ändå upp vid sex imorgon, har nämligen en tandläkartid kl 07.10.. Det svider rejält kan jag lova men samtidigt känns det skönt att inte kunna sova bort dagen. Har tvättstuga imorgon vid 12.00 också, så imorgon blir det mycket nytta. Ska även plugga, har omtenta på lördag, så det gäller att vara fit for fight. Hade inte så mycket mer att tillägga.

Vi hörs gott folk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0