En lista, det var längesen!

Tjejlistan 2008.

Har du ett par blåa string:
Japp, det har jag.
Vem var den senaste du pussade: Daniel så klart.
Vad har du för bhstorlek: 85b/c.
Trivs du med det: Nja, så där. Dom kan gärna bli lite större.
Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil: Det har jag ingen koll på.
Gillar du nån nu: Självklart :)
Vad gjorde du inatt: Då sov jag.
Och i förrgår natt: Läs ovan.
Vad gör du innan du ska sova: Borstar tänderna, tvättar ansiktet, går på toa.
Kan du prata med din mamma om allt: Nu för tiden kan jag göra det.
Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid: Ja, absolut.
Har du varit gravid: Nej.
Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig: Ja det hade jag.
Choklad eller glass: Choklad, utan tvekan.
Push-up eller T-shirtbh: Push-up.
String eller hipsters: Hipsters.
Stövlar eller gymnastikskor: Stövlar.
Kjol/klänning eller jeans: Leggings.


Tio fakta


1
. Hemstad/ort: Vadstena.
2. Hårfärg: Kastanjebrunt just nu.
3. Längd: 168cm.
4. Frisyr: Långt och självlockigt.
5. Ögonfärg: Blåa.
6. Skostorlek: 39/40
7. Humör: Stressad.
8. Orientering: Eh, va? Det är tråkigt.
9. Civilstatus: Särbo, upptagen, kalla det vad du vill.
10. Vänster eller högerhänt: Högerhänt.

 

Tio saker om ditt liv

1. Har du nånsin varit kär:
Ja och jag är kär.
2. Tror du på kärlek: Vad är det för dum fråga? Klart jag gör.
3. Varför tog ditt senaste förhållande slut: Innan Daniel? Fråga mig inte. Jag blev dumpad.
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat: Ett antal gånger, tyvärr.
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta: Inte vad jag vet.
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän: Jag älskar Josephine, men inte på det sättet ;)
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom: Nej.
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon: Nej?
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare: Då är det väl ingen hemlig beundrare?
10. Tror du på kärlek vid första ögonkasstet: Till viss mån.

Tio saker - Det här eller det där


1. Kärlek eller pengar:
Kärlek!
2. Vin eller öl:
Vin.
3. Dag eller natt: Dag.
4. One night stand eller förhållande: Förhållande.
5. Tv eller internet: Internet.
6. Pepsi eller cola: Pepsi Max.
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll: Romantisk hemmakväll.
8. Färgfoto eller svart och vita: Svart/vita.
9. Telefonkontakt eller face to face: Face to face, helt klart.
10. Bilddagboken eller myspace: Bilddagboken.

Tio "Har du någonsin"


1. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut:
Nej, jag har aldrig smitit ut.
2. Har du nånsin viljat ta livet av dig: Nej, men ibland känns livet meningslöst att leva.
3. Har du nånsin gjort något du ångrar: För många gånger.
4. Har du hoppat bungy jump: Nej och det vill jag inte göra heller.
5. Har du nånsin gjort slut: Nej, faktiskt inte.
6. Har du nånsin ätit en hel tårta: Haha, nej, så tjock är jag inte ;)
7. Har du nånsin önskat någon att göra sig riktigt illa: Jodå, det har nog hänt.
8. Har du nånsin gått på bio ensam: Nej.
9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt: Ja, vem har inte det?
10. Har du nånsin tyckt att världen suger: Kanske inte världen, men livet.

Tio känslor

1. Saknar du någon just nu: Ja, mamma och pappa, Daniel och Josephine.
2. Är du glad: Så glad man kan bli just nu i alla fall.
3. Är du fundersam: Till lagom stora mängder.
4. Är du uttråkad: Nej, inte direkt.
5. Är du tysk: Är det en känsla?
7. Är du italienare: Läs ovan.
8. Är du fransk: Läs ovan.
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta: Dom har aldrig gift sig, men dom lever tillsammans.
10. Gillar du någon just nu: Jag älskar någon just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0