Torsdag.

Godmorgon. Jag vaknade helt av mig själv idag vid en skaplig tid och det känns bra. Dagen som följer kommer att bestå av tentaplugg och städning. Imorgon har jag salstenta på kursen bild, form och webb och jag känner att jag mest kan saker om det praktiska så nu är det dags att slå upp böckerna igen. Jag ska även sätta mig och göra en ny design till bloggen tänkte jag, eller om någon annan kanske vill ha hjälp? :)

Behöver dessutom inte besöka vårdcentralen idag. Såret har inte blödit igenom plåstret inatt så det är ingen fara. Det gör heller inte ondare än vad det gjorde igår, förutom om jag kommer åt såret på något konstigt vänster. Anyways, nu väntar frukost. Havregrynsgröt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0