Äntligen fredag!

Jag känner att den här bloggen kommer lite i andrahand nu när min andra blogg är igång. På måndag presenterar jag den här, lika bra att inte dölja någonting. Då är det svårare att fuska, när jag vet att mina vänner har tillgång till bloggen.

Idag ska jag inte göra mycket alls faktiskt, jag ska gå och handla lite inför middagen ikväll och sedan ska jag nog läsa lite, kanske kolla på film.. eller något i den stilen. Ikväll är det i alla fall Idol och det tänker jag nog titta på, även om höjdpunkten kommer imorgon - Stjärnor på is. Jag förstår inte hur svenska folket hellre tittar på dansbandskampen? Jösses.. Men alla är vi väl olika I guess. Jag föredrar paljetter. Vad ska ni göra idag mina vänner?

Kommentarer
Postat av: carro

för mig var det bara att googla på viktblogg + pfäffli :D

2008-10-17 @ 11:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0