Divine.

Nackdelen med att ha hemtelefon är nog alla jävla irriterande telefonförsäljare. Senast idag, för bara någon timme sedan, ringde en tjej vid namn Sofia upp mig från ett företag som heter Divine. Hon babblade på om sina nya hipsters och att allting var gratis. Dum i huvudet som jag är så tackade jag ju givetvis ja och nu i efterhand så ångrar jag mig väldigt mycket. Divine är tydligen väldigt omtalat och är tydligen inte speciellt seriöst. Flera kunder har varit missnöjda efter att ha sagt upp sina medlemsskap. Dom har fått inkassobrev på obetalda varor och de har fått ytterligare varor trots att dom har sagt upp sig. Jag känner mig ju väldigt dum nu som gick på det där. Så fort jag har fått mina gratisvaror tänker jag säga upp mitt medlemsskap både via telefon och webben och hoppas innerligt på att jag aldrig mer behöver ha med dom att göra och efter det tänker jag registrera min telefon i NIX-registret så att jag slipper allt sådant i fortsättningen.

Jag tänker aldrig bli en telefonförsäljare.

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha, det är ju jätteroligt att vara telefonförsäljare!

2008-10-17 @ 12:05:36
URL: http://hannaefraimsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0