En liten update.

Hemma från skolan nu och det är mörkt ute.. Vintern är här. Imorse hade Emmaboda sina första minusgrader för i år och uppe hos Daniel så hade det visst snöat idag, dock hade snön försvunnit lika snabbt igen så det var väl ingenting att tänka på, men ändå. Snart är det jul!

Anyway. Idag gick jag upp extra tidigt för att befinna mig hos tandläkaren 07.10. Sedan begav jag mig till skolan för en mindre föreläsning om webbtillgänglighet och för att sedan ha min sista handledning innan examinationen på tisdag. Är rätt så nervös men det ska nog gå bra, hoppas jag.

Nu ska jag städa, packa, tvätta lite och sedan ska jag laga middag. Imorgon åker jag som vanligt med åtta-tåget för att sedan byta tåg i Kalmar. Åker ju till Daniel imorgon så hela dagen imorgon kommer gå till att sitta på ett tåg. Inte så himla kul men jag hinner åtminstone ägna plugget lite tid och dessutom får jag ju avsluta min dag i Daniels famn så det är det helt klart värt :) På söndag är det även Sonata Arctica som gäller i Stockholm och jag längtar ihjäl mig :D

Summan av kardemumman, som ni säkert ändå har listat ut, är att jag kommer vara mer inaktiv än vanligt tills på måndag när jag kommer hem igen. Men ni har överlevt hittills, så ni överlever nog ett par dagar till ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0