Hello boys and girls!

Hur mår ni idag? Bra hoppas jag :)

Jag mår bra, efter alla omständigheter som varit under dagen. Imorse höll jag på att missa min allra första tenta. Tåget stannade i Nybro pga. en tågolycka. Vi skulle få byta till buss för att åka vidare till Kalmar. Problemet var bara att där bara fanns en förstärkningsbuss och vi var ungefär 200-250 passagerare som skulle fortsätta till Kalmar. Jag och typ hundra andra fick inte plats och fick vänta på en annan buss. Bra tänker ni? Det enda problemet var att det inte kom någon ny förstärkningsbuss, så där stod vi. Lite småpanik så där. Efter cirka en halvtimma kom det dock en buss och vi kunde åka mot Kalmar. Fast vad spelade det för roll tänkte jag, jag har ju ändå missat tentan.. Jag gick i alla fall till skrivsalarna där tentorna gjordes och tack vare att Emelie pratat med vår sittvakt så fick jag göra min tenta ändå, tacka gud för det! Tacka Emelie för det! Är dock riktigt besviken på SJs tågpersonal som sket i passagerarna som fick vänta.

Tentan gick i alla fall jättebra, tyckte jag åtminstone. Jag svarade på varenda fråga och ingen fråga kändes så där direkt oklar eller otydlig. Så nu känns det jättebra! Jag belönade mig själv med en ny halsduk från H&M och en lunch på McDonalds med Emelie. Nu behöver jag inte tänka på tentor igen förrän om ca 6 veckor. Känns überskönt kan jag lova :)

Nu ska jag ta det lugnt, jag ska se på ett par avsnitt av Full House. Sen ska jag även påbörja lite bloggdesigner igen. Josephine vill ha en ny. Så det ska jag också börja med idag tror jag, om jag inte väntar till imorgon. Deadline på söndag i alla fall.

Vad ska ni göra idag?


Kommentarer
Postat av: N A T A S C H A

hej!

släng den inte!

vem har sagt att man inte kan skifta varje vecka =) !



puss / N

2008-10-03 @ 15:50:16
URL: http://taschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0