Hemma igen.

Sjukt jobbigt att gå upp imorse kan jag lova! Eftersom det är så himla mörkt fortfarande när klockan är sex så känns det som om det fortfarande är natt, inte så kul att stiga upp ur den varma sängen då nej. I alla fall, opponeringarna idag gick jättebra och det var faktiskt väldigt kul. Hade dock besök av en hemsk huvudvärk under dagen så det var mindre kul. Men nu är jag hemma och imorgon är jag ledig från skolan igen. Tentan närmar sig.. buhu.

Ska laga lite mat nu och sedan ska jag sätta mig och plugga lite, innan andra säsongen av Full House går i gång här hemma hos mig :) I just can't get enough! Vad gör ni idag?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fin header. =)

2008-10-01 @ 17:17:50
URL: http://johannnaolausson.blogg.se/
Postat av: Aida

Jo da det har jag, beställde dem idag ...men som sagt det gäller att klara den första kursen..Lycka till på fredag ;)

2008-10-01 @ 20:59:01
URL: http://copycaat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0