Hemma.

Hemma från skolan sedan en timme tillbaka ungefär. Jag orkade inte vara kvar på handledningen eftersom vi i photoshop just nu får lära oss hur vi beskär, skuggar, tunnar ut och använder trollspöet. Alltså sådant som jag redan kan. Jag lider med dom som aldrig någonsin suttit i programmet, för då är det inte så himla lätt. Men det känns drygt att sitta där och se läraren gå omvägar när man själv är så van vid genvägarna. Dessutom är min uv-infektion så himla irriterande..Imorgon är jag hur som helst ledig. Grymt skönt. Sista onsdagen denna månad som är skolfri. Nästa vecka börjar xhtml-kodningen så då kommer vi spendera ännu mer tid i skolan. Det gör visserligen inte så mycket, men det är väldigt skönt att vara ledig i mitten av veckan. Man får liksom lite ny energi.

Hade tänkt baka äpplepaj idag, igen, jag vet. Men det är ju så otroligt gott! Ska även städa lite och sedan ska jag sätta mig och plugga litegrann på teorin. Japp, även denna kurs har ett par teoretiska delar, tyvärr. Haha! Ska även lägga mig och titta på antingen fortsättningen på säsong 3 av Full House eller fortsättningen på säsong 2 av Kyle XY. Jag har inte riktigt bestämt mig ännu. Kanske blir det en Harry Potter-film, vem vet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0