Melodifestivalen 2009.

Okej, aftonbladet har gått ut med vilka artister som kommer att vara med i 2009 års Melodifestival. Bland annat: Ola, Måns Zelmerlöw, Molly Sandén, Lili & Sussie, Sarah Dawn Finer, Linda Bengtzing, Amy Diamond, BWO, Lasse Stefanz, Lasse Lindh m.fl. Inte så tokigt tänkte jag som faktiskt tycker det är rätt kul att se på Melodifestivalen. Men en sak funderade jag på, vad sjutton har Ola gjort med håret!? Sen när trodde han att det skulle sitta fint med permanentat hår? Jag hoppas verkligen att han skippar det när Melodifestivalen sätter igång. Han ser ut som idol-Andreas INNAN han fick håret fixat.. stackars Ola.

Nåja, jag ska väl vara glad att jag föredrar Måns framför Ola.



Kommentarer
Postat av: Linda

vad hände med melodifestivalen som man kände när man var lite? Du vet med vanliga människor som fick chansen att visa vad de går för. Inte ett bola som ringer upp svenska B-kändisar som vill göra Comeback...

2008-10-15 @ 13:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0