Ibland kan man ju börja undra.

Min pojkvän och jag hade precis en underlig konversation:

Han: Laddar ner Pink Flamingos nu. Ska jag spara den så att vi kan se den?  
Jag: Vad fan är det?
Han: Ska tydligen va den äckligaste filmen som nånsin gjorts.
Jag: På vilket sätt då?
Han: Inte på det läskiga sättet.
Jag: Okej?
Han: Den är typ ökänd för att en skådis äter bajs på riktigt i den. bl annat.

Ibland kan man ju börja undra varför min älskade pojkvän vill se på såna här filmer och när jag frågade honom sa han bara lättsamt att det kan vara intressant att se hur äckliga filmer man kan göra. Den filmen får han i alla fall se på helt ensam. Bör jag bli lite rädd? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0