Ibland otur, ibland timing.

Jag kom precis innanför dörren när det började spöregna igen. Denna gången hade jag tur och mitt paket klarade sig. Dock började en busschaufför gnäbba när jag skulle cykla över övergångsstället (man får ju tydligen inte göra det) och han blev sur som fan. Jag önskar att han hade vevat ner rutan så att jag hade fått skrika lite på honom. Han ska väl inte bry sig i vad jag gör? Det enda han ska se till är att han inte kör på mig :P haha! Varför är busschaufförer jämt så griniga?

Sitter i sängen med laptopen nu. Dricker ett stort glas med vatten och lime och bläddrar igenom de nya kursböckerna. Dom är verkligen såå mycket roligare än weibull och nyhetsfabriken :P haha. Ska bli skönt att ha en lite mer praktisk kurs nu till skillnad från denna vi har nu som bara är teoretisk.

Kommentarer
Postat av: Falk

Jodå, man får cykla på övergångsställen, både obevakade och bevakade. Att cykla mot röd gubbe är olagligt, men inte straffbart (samma som när man går mot röd gubbe.



<a href="http://cyklanu.blogspot.com/2008/05/vi-cyklar-p-ggatan.html">Läs mer här!</a>



2008-09-30 @ 16:56:04
URL: http://cyklanu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0