I'm alive!

Det är jobbigt utan internet det vill jag lova. Men på torsdag (förhoppningsvis) är jag back on track! Skolan går bra och den första kursen är igång (journalistikens grunder). Vi håller på att analysera och värdera olika sorters nyheter, rätt kul, men jobbigt! Ehm.. Mamma och pappa kommer på fredag eller lördag och jag ska baka tårta! Mamma fyller nämligen på torsdag. Blir kanske rätt inaktiv i helgen också, ska på Ikea och lite annat.. Så ja, ni förstår nog! Hoppas att alla har det bra, jag saknar er! Men mest Daniel.

Kommentarer
Postat av: josephine

mest daniel? tack för den ;) <3

2008-09-11 @ 11:41:17
Postat av: Anna

Jag kör igång en utmaning på min blogg med start imorgon, kolla gärna för mer information och hoppas att du har lust att vara med. :)



http://kanjagblismal.blogg.se/2008/september/utmaning-din-svaghet.html

2008-09-14 @ 14:02:30
URL: http://kanjagblismal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0