Min tatuering.

Jag har länge suktat efter en tatuering, problemet har dock alltid varit frågan vad jag ska tatuera in för något och vart någonstans på min kropp? Nu har jag kommit på ett motiv som jag vet att jag kan stå för och som jag inte kommer att ångra (så länge tatueraren gör ett bra jobb så klart) nu är bara frågan vart jag ska ha den. Jag funderar att ha den bakom örat typ, på nacken. Som bilden nedan fast högre upp bakom örat. Fast jag vet inte, jag kommer nog att vela fram och tillbaka flera gånger. Har ni något förslag?


Bilden lånad från: www.evildesign.se


Och här är motivet som jag vill ha, inte det snyggaste jag ritat men ändå.

Kommentarer
Postat av: dällähn

det gör sjukt jävla ont däruppe så du är medveten om det :p gör den på skuldran istället eller något

2008-09-28 @ 17:22:33
Postat av: josephine

mellan skuldrorna är snyggt :) där ska jag skaffa!

2008-09-28 @ 17:51:51
URL: http://josephinedahlback.blogg.se/
Postat av: Marina

Inte lätt och bestämma sej när det gäller tatueringar.ska skaffa min första i nov:)

2008-09-29 @ 22:17:58
URL: http://justmajsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0