Panik.

Det är ju redan söndag! Vafan, det var ju fredag igår.. tyckte jag :( Nu har jag grymt mycket att göra. Jag måste plugga arslet av mig idag tack vare mig själv. Jag tog det lugnt igår med pluggandet eftersom jag fått för mig att det var fredag (det är inte bra att vara ledig när man inte ska vara det). Så nu måste jag skriva klart min journalistiska uppgift för den ska lämnas in imorgon. Ska dock inte använda den förrän på onsdag så lite sur på Anette (min lärare) är jag allt. Vi får ju som sagt inte maila in våra uppgifter utan måste lämna dom i deras fack. Lite surt när man bara måste in till skolan för en sån sak, det är ju ändå en bit till Kalmar och jag hade väldigt gärna stannat hemma helt och hållet tills på onsdag. Men men, that's life. Jag ska äta frukost nu, titta på en film (det måste jag för att komma igång så här märkligt nog) och sedan ska jag plugga tills jag dör. Har tvättstuga idag med.. stress!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0