Plugg plugg..

Jag borde ha öppnat weibull för längesen.. Jag borde ha läst kompendiet och spelreglerna. Jag borde ha gjort mycket men ändå så står jag och trampar på samma ställe. Det är full fart att plugga på högskola kan jag lova. Föreläsningar hit, papers dit. Den tredje oktober har jag min första tenta, är skapligt nervös! Men jag antar att det inte är någon idé att fundera över det just nu, böckerna först, nervositeten sen. Har åtminstone hunnit käka lite nudlar. Nu ska jag lägga mig i sängen, läsa, anteckna och sedan blir det nog sängen. Imorgon kommer Emelie hit, en riktig pärla det där :) Ciao!

Kommentarer
Postat av: Linda

jag har min första tenta på fredag O:

2008-09-23 @ 09:13:49
Postat av: Jonna

Vi verkar ha det ungefär likadant. Weibull, spelregler och kompendier. Och tenta 3 oktober .. :) Lycka till! <3

2008-09-23 @ 13:18:26
URL: http://jcb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0