Det sägs att ovan molnen.

Är himlen alltid blå.. Well, så är det ungefär idag. Molnigt men ändå varmt. Egentligen är det väl tur att vädret inte är speciellt bra idag, då kanske jag till och med börjar plugga idag.

Igårkväll tittade jag på inför eurovision och strax innan det var slut så knackade grannen på. Hon fick äntligen se mig lägenhet och sedan fick jag även följa med in till henne och titta runt. Vi hamnade i hennes kök och pratade fram till elva på kvällen. Olga är snäll hon. Hon må vara cirka 20 år äldre än mig men gud så snäll hon är och jag måste erkänna att det är skönt att prata med någon om allt öga mot öga ibland.

Morotslådan blev förresten väldigt god. Dock inte lika god som mammas men det förstod jag redan när jag började igår. Jag fick två fina matlådor att frysa in samt middag igår. Idag blir det stekt laxfilé med romsås och potatis. Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan ska jag nog bege mig till affären för att köpa det jag glömde igår. Juice och bröd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0