Hemma i Småland.

Jo visst, med glimten i ögat. Kanske, kanske inte. Jag är inte sur. Tyckte mest att hela grejen var småironisk. Tar man åt sig, med glimten i ögat eller inte och gör en big deal av det genom att skriva ett inlägg om det och kalla mig för NÅGON när hon känner mig, DET är ironiskt och det var nog det jag reagerade på. Men nu är den grejen ur vägen och jag ska fixa en egen header. Inga agg mot någon. Mest konfunderad :)

Jag är hemma i Småland igen, känns bra att få komma hem igen och ta det lugnt och vara ensam. Jag har äntligen fått min soffa och jag köpte en matta som matchar superbra idag! Ni ska få se en bild sen när jag orkar ta en. Jag ska ställa mig och laga lite middag nu och sen ska jag nog plugga lite om jag orkar, eller så lägger jag mig i min soffa och slappar innan skolan börjar imorgon igen.

Kommentarer
Postat av: lojs

Googla ironi och rätta inlägget :)

2009-04-19 @ 16:40:15
Postat av: Jonna

Men kommentaren i min blogg var lite väl aggressiv kanske? Och ja, jag är glad att du inte tog min bild, vad är grejen med det? Skrev jag inte att "tur att jag inte är en arg människa som tror att jag äger den meningen"? Tycker du gjorde allt mycket större än vad det var värt, Zandra.

2009-04-19 @ 17:25:29
URL: http://jcb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0