Ibland älskar jag att tvätta kläder.

Det är faktiskt sant. Det är så otroligt härligt att lägga in rena kläder i garderoben och det är så otroligt skönt att slippa oroa sig för att man inte har tillräckligt med rena kläder eller underkläder. Visst, att tvätta i sig är inte så jävla kul men det är jävligt gött att ha det gjort efteråt. Jag ska försöka att hinna tvätta bort all smutstvätt så att jag slipper ha det i åtanke på ett tag och sedan ska jag cykla till affären och handla litegrann för veckan. Vill helst slippa åka och handla flera gånger nu innan jag får pengar igen. Imorgon lär jag köpa busskort för 900kr och sedan har jag typ bara 1000kr att leva på till den 25e april. Vill gärna försöka att lägga undan så mycket pengar jag kan innan sommaren börjar eftersom sommarjobbssökandet inte går speciellt bra.. Jävla lågkonjuktur säger jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0