Jag är inte fit for fight.

Känningar av uv-infektionen finns fortfarande och det är förjävligt. UVA-E-tabletterna som så bra fungerade har utgått ur sortimentet och istället fick jag spendera tre gånger så mycket pengar på en liten burk med piller som ska fungera på samma sätt. Jag har inte märkt någon skillnad ännu. Jag får helt enkelt bunkra upp med tranbärsjuice.

Rättegången igår var intressant efter många om och men. Den första rättegången som vi skulle på klockan 9 blev inställd på grund av att målsägande inte dök upp. Då gick jag alltså upp halv sex helt i onödan. Blev lite småsur över det. Jag och Jeanette gick till Mings Palace och käkade kinabuffé istället. Rättegången började sen klockan 13 och höll på till halv fyra, jag sprang till tåget och jag hann med. Referatet som vi skulle skriva blev dock inte speciellt bra och idag efter att jag lämnat in texten kom jag på att jag blandat ihop domarens namn med målsägandebiträdets, inte bra.

Nu ska jag röja upp lite i lägenheten och sedan ska jag gå och handla för pengar jag inte trodde att jag hade. Pappa, söt som han är, hade satt in pengar till mig på kontot. Jag ska dock försöka lägga undan så mycket som möjligt av det. Jag ska handla idag och sen ska jag inte röra dom pengarna mer utan dom går in på sparkontot på en gång. Lär spara så mycket jag kan nu när jag inte får något jävla jobb. Jag ska även laga lasagne idag tror jag och sen ikväll så visas Mumien på TV och den ska jag se. Imorgon visar dom även andra filmen i trilogin, till min lycka, jag älskar såna filmer!

Där kom en uppdatering..

Edit: Det blir bakad potatis med hemmgjord tonfiskröra istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0