Mina byxor!

Åh, det ena paret av de två byxorna jag beställde från Ellos kom idag och dom satt som en smäck! Lagom pösiga och tyget är jättehärligt. Dessa kommer definitivt bli mina favoriter i sommar. Nu väntar jag bara på mina beiga också. Perfekt ersättare för oss tjocka människor som inte kan ha chinos, haha! Tänk att det skulle bli så bra första gången jag någonsin beställer kläder på internet. Har alltid varit så skeptisk till det eftersom jag har svårt att hitta storlekar som passar. Dagen blev genast bättre. Med eller utan valborgsfirande!



Kommentarer
Postat av: A N N I S P A N N I S

Ellos och Halens är superbra för oss som är lite större! Jag älskar butikerna och har beställt massor! Byxorna såg mysiga ut, blev sugen själv nu ju! Det är inte Harem bara va?

2009-04-30 @ 15:48:50
URL: http://akolan90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0