We got no money.

Vädret är underbart! Jag var precis ute på en minipromenad och fotograferade litegrann. Hann dock inte ta så mycket för batteriet var så klart urladdat. Så jag passade på att plocka med mig lite björkris till mina påskfjädrar. Har även köpt en fin duk samt lite dekoration som ska fram på torsdag. Dock borde jag inte spendera mer onödiga pengar nu. Men lite påskkänsla vill jag ha i lägenheten.

Idag var jag dessutom i skolan mellan 9-14. Vi gick igenom kommunala handlingar. Inte det roligaste kanske, det är ju inte sådant jag vill jobba med i framtiden så det kändes inte så relevant att kunna. Imorgon fortsätter det. Jag ska under hela dagen gå runt till olika diariearkiv och gräva fram eventuella intressanta nyheter för att sedan skriva en nyhetsartikel, en notis och en sammanfattning. Känns inte så himla kul men skola är skola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0