Allt annat går liksom före.

Nu har jag inte uppdaterat bloggen på över två veckor och jag måste erkänna att det känns lite konstigt att sätta sig här och försöka få ihop någonting att berätta när jag inte har skrivvanan inne just nu. Allt annat går liksom före den här sommaren.

Efter tre veckor tillsammans åkte Daniel nu mot Karlskoga för sommarens sista festival och efter det åker han hem till Dalarna igen. Nu vet jag inte riktigt när vi ses igen men jag hoppas kunna åka upp i september igen efter att skolan har börjat och rutinerna har kommit igång. Jag har haft tre otroligt fina veckor tillsammans med en otroligt fin pojkvän. Tack kära du.

Så vad har hänt sen sist då? Jo jag var ju på bio som ni kanske minns. Jag, Linda, Alex och.. Johanna? Minns inte riktigt, var i alla fall och såg på den nya Harry Potter-filmen. Den var snuskigt bra precis som alla andra filmer, slutet var dock lite hastigt och 2½ timme gick väldans fort för ovanlighetens skull. Nu längtar jag efter DVDn så att jag kan kolla på den igen.

Vad har mer hänt? Ptja, lite shopping, massor av skräpmat, äventyrsminigolf, glass, bilnostalgi. Det är väl vad som har hänt kan man säga. Igår var även mamma, pappa, jag och Daniel och besökte Kolmården och Tropicarium. Riktigt riktigt roligt att få se så många roliga djur. Dessutom klappade jag världens sötaste get!

Euhm.. Nu har jag inte så mycket mer planer för sommaren. Några planer av dom jag hade planerat in blev tyvärr inte av. Filmkväll med Linda, Hanna och Carro till exempel. Jag skulle även ha åkt och hälsat på Malin och hennes söta barn men det blev heller aldrig av, förlåt! Dessutom skulle jag ju ha träffat Josephine nu i augusti men det blir heller inte av av olika anledningar. Sad but true.

Nu kommer jag att vara kvar hos mamma och pappa till den 14-15 augusti. Sen åker jag hem till Emmaboda för att ladda upp inför år två på högskolan. Jag ska även bygga om min garderob och försöka att ta tag i träningen och få in dom rutinerna innan skolan sätter igång. Rutinerna är faktiskt någonting som jag har saknat allra mest under sommaren. Att bara låta dagarna gå utan någonting inplanerat får mig så rastlös. Rutiner fungerar bäst.

Well.. Det var väl allt för den här gången. Jag tror att jag uppdaterar nästa gång när jag är hemma i Emmaboda. Känns så stressigt att sitta här och blogga av någon anledning. Nu fick ni er en lite uppdatering på vad som har hänt i alla fall. Jag hoppas att ni har haft det minst lika bra som jag!

Kommentarer
Postat av: Josephine

SV: Du lär säkert passa i det också, men jag gillar ditt långa hår:) Långt & lockigt it is! Miss you <3

2009-08-04 @ 16:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0