Colourless Colour.

Lördag idag och jag har som vanligt ingenting inplanerat. Jag funderar på att gå ut och fotografera litegrann. Rönnbären är ju på G nu och dom är så röda och fina. Kanske ska plocka med mig lite hem och dekorera med. Hösten är verkligen här nu, det känner man. Luften är kallare, det blir mörkt redan vid åtta och skolorna börjar. Nu kommer ju också svininfluensan i år. Japp, hösten är definitivt här. Men jag klagar inte för då innebär det att min 20-årsdag närmar sig och det blir spännande.

Jag sitter förövrigt och lyssnar på La Roux, en artist som jag verkligen har fått upp ögonen för. Hon gör riktigt bra musik så om ni inte har lyssnat på henne tidigare så borde ni verkligen göra det. En av hennes låtar spelas väldigt mycket på MTV och VH1 just nu. Bulletproof. Vääldigt bra. Jag rekommenderar Colourless Colour och In For The Kill också.



Kommentarer
Postat av: EMMA

Kikar in =)

2009-08-22 @ 14:02:42
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Postat av: sandra

hej sötis

kan du fixa menyn idag?

kram

2009-08-22 @ 18:54:42
URL: http://vardagslyckan.blogg.se/
Postat av: ronja

Hejhej!

Jag heter Ronja och behöver verkligen din hjälp. Din kompis eller aah Sandra gav mig din länk och sa att du säkert kunde fixa. Jag behöver en helt unik design och tror verkligen på att du kan göra en. Och grejen är att du får själv fixa så att du blir länkad i varje inlägg när du fixat designen. Skulle uppskatta det mycket hej!

2009-08-23 @ 01:46:08
URL: http://runjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0